вівторок, 8 грудня 2015 р.

Step Up

Дивилася сьогодні якийсь по рахунку фільм Step Up. Коли я дивилась такі фільми в "молодості" мені завжди хотілося бути ними. Цими танцюристами. Навіть не стільки щоб так танцювати, бо якось я завжди була впевнена, що я так можу. (Я так можу.) більше я хотіла бути частиною такої компанії однодумців. З фізичним компонентом. В мене така мова любові. Контактний спорт, молочна кислота в м'язах і серце у вухах. 


Тому я бігаю. Це неконтактний і офіційно некомандний вид спорту, але він такий фізичний. Земний. 
А, і хто не знає. Я вісім років танцювала. Мммм, це не було як в кіно. Але це було, і я рада. 

6 коментарів:

  1. я не знаю :)
    що ти танцювала, які танці?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та як які - народні. Ми колись з твоїм Василем ділились враженнями.

      Видалити
  2. Як класно ))) Вже десь рік пройшов, як я хочу бігати )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бігати можна й без хотіння. Найважче це вийти з хати, і перші п'ять хвилин.

      Видалити
  3. про танці - я здогадувалась.

    про земний спорт, про серце у вухах - це мегавизначення. дякую.
    про Step Up - бачив би хтось, як ми з малявками дивились той фільм! в сенсі - не сидів на місці ніхто, і на кожен трек буда імпровізація :)

    вміло смикаєш ниточки спогадів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я колись так теж дивилась всі фільми про танці - з танцями!

      Про спогади. Це навіть не спогади, це вкотре "качає". Люблю таке.

      Видалити