суботу, 1 вересня 2018 р.

1 вересня настало




Давно хотіла похвалитися одягом для бігу. Знаю, вже хвалилася, але хто мені заборонить повторити і доповнити?

Оскільки перше вересня таки настало (в мене дитина йде в перший клас аааа!), одяг тут на осінь.

До +17 я бігаю в літньому, його тут нема, все те саме що й на першій картинці тільки футболка з коротким рукавом.

Коли стає трохи холодніше у футболки виростають рукави.



Ще мінус п‘ять-сім градусів і можна одягати довгі легінси, хоча це питання смаку. По-хорошому в коротких можна і до 0 бігати.






А потім приходить листопад і я витягаю термофутболку десь при +5, і штани на ваті. В штанах мені головне щоб до низу вони звужувались і не заважали бігти.



Дощ. Куртка з мембраною. І літом буває в ній бігаю, бо #минезцукрумизіЛьвова.




Кросівки в мене не мають сезонного поділу, тому в колекції не представлені.

Зате представлю чохол для телефону, який защіпається на руці - дуже зручно!



І, ні, це не весь мій одяг для бігу. Обіцяю до зими не хвалитись.

2 коментарі:

  1. Клас, дякую, я лише одного разу бігала по снігу👍🏻 але цього року буде частіше

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Головне щоб не слизько було, а так зимовий біг чудовий!

      Видалити