пʼятницю, 1 липня 2016 р.

Діти-квіти і літо

В мене новий спосіб організації бігу. Оскільки бігати по гірках я вже не можу, і сильно скоротилась відстань пробіжок, то я перемістилась на стадіон. Ні, не так — ми перемістились. Всі, крім котів. Бігаю я тепер в компанії чоловіка, дітей і собаки.

Все організовано. Діти бігають за м'ячем, чоловік за дітьми і всі кожне коло підбігають до мене з обіймами сказати, що мене люблять, і спитати скільки ж можна бігати і коли я піду з ними гратися. Яке життя, така і організація.



А ще зараз дуже гаряче. Я вже писала про біг в спеку, нічого не змінилось, тільки воду я беру тепер обов'язково, навіть на два кілометри. Собі, ну і діти захочуть.

Діліться як ви бігаєте влітку. Навіть якщо це перебіжка від шезлонгу до водички — це напевно найкраща зараз дистанція.

Немає коментарів:

Дописати коментар