четвер, 4 червня 2015 р.

Сонце світить ... і гріє


...дуже сильно. А бігати треба/хочеться (підкресліть потрібне). Все звичайно чудово, пташки співають, квіти і трави пахнуть (це якщо вам пощастило з околицею), але сонце активне і нема на то ради. Ну не те щоб зовсім нема ось трохи рад:

1 Прикрийте голову. Так-так я все знаю, кепка не пасує, в хустці негарно, баф сповзає. Ну так, а в лікарні біла постіль і сонця нема. Ну ви зрозуміли. Мама Марійка казала одягати панамку.

2 Сонцезахисний крем. Про те що надмірний ультрафіолет старить розказувати? Нецікаво? хм... Гаразд, намастіться хоч для того щоб не мати “загар бігуна”, ну той що проходить по лінії шкарпеток. Весела штука, коли потім одягаєш босоніжки.

3 Вода — основа життя. Пийте до пробіжки і після, і підчас, і цілий день. Якщо біжете менше півгодини підчас можете не пити. Скажете, що я дозволила.

4 Одяг. Оті всі модні дихаючі і сонцезахисні одяги працюють. Так що, як маєте можливість — купуйте. А ще вони красиві.



5 Тальк, чи інша штука від натирання. Вас може нічого не терло, але в спеку, коли ви сильно спітнієте, а бігти ще довго, одяг і білизна можуть дуже понатирати. Застосовувати засоби від натирання ДО того, а не коли ви ледве дійшли додому.

6 Бігайте рано вранці або пізно ввечері, коли спека спаде. Я, правда, в спекотний день до вечора вже надто замучена. І вранці якось свіжіше і ранковіше.

7 Як вже зовсім вам зле, то скоротіть дистанцію, чи темп, чи просто йдіть. Не треба геройств. Див. п.1 про лікарню.

8 Заминка, в спеку дуже важлива. Не зупиняйтесь різко. Походіть, порозтягуйтесь. Заодно і лице не буде таке червоне. 

Ви все ще сидите в інтернеті? На вулиці літо! Йдіть побігайте

4 коментарі:

  1. про лікарню гарно, доходчиво )))

    ВідповістиВидалити
  2. Щось мої коменти не постяться чи шо. Питалась я чи ти береш з собою водою на пробіжку? Я би попила під час бігу, але нема куди покласти пляшчину :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та всі жаліються на коменти в блогері (((

      Воду не беру. Я так багато не бігаю переважно. Або тоді рано-вранці, коли ще не так гаряче.

      Видалити