середу, 24 червня 2015 р.

Карлсон повертається


Я жартую. Карлсон ще на канікулах в бабусі.
 
Не мала щось натхнення до писання. Лише до бігання. 
 
Вже набігала більше 100 км від квітня. (Хвалюся.) Майже чемно виконую план з підготовки до 10К і взагалі, життя прекрасне!

Тепер про день сьогоднішній.
Смішне: пробігла я свої інтервали


— разом накрутило більше шести кілометрів, в кінці забігла на стадіон, сфотографувалась біля лінії старт/фініш (треба ж щось  Інстаграмі показувати), зрозуміла як смішно це виглядало збоку — прийшла-пробігла одне коло-сфоткалась-пішла додому. Посміялась і таки пішла додому, бо скільки можна бігати.

Страшне (але не дуже): біля цвинтара знову бігала собака Баскервілів. Але ж він великий! Я цього пса трохи боюсь.

А ще я маю прохання до своїх багаточисельних (гггг) читачів. Люди, давайте ділитися музикою, бо купувати трохи дорого, а вибирати довго. В хмару якусь позакидати би музику для бігу. Чи здибанку організувати. Чи і те й інше.

А що у вас цікавого?


Надії (кумі Ligymunka)

9 коментарів:

  1. вау, ти готуєшся до 10К?!
    з поверненням :)
    в мене багато музики, але я не уявляю як з тобою поділитися.
    а ще, у мене є знайома діджей. і іншої знайомої чоловік - теж :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну там флешки всілякі є ))))
      типу готуюсь до 10К, але не впевнена, що воно мені треба

      Видалити
  2. На ютубі є цілі плей лісти для бігу. Включаєш три ге, запускаєш плейліст (кльові є навіть дуууже), слухаєш та бігаєш - безкоштовно і не порушуєш нічиїх авторських прав :) Я собі стягнула (на три ге нема надії). недолік, що то все одним файлом на годину двадцять, ні скіпнути ні перемотати...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щось не йдуть мені чужі списки. Мені треба персоналізувати. От ти під кого конкретно бігаєш?

      Видалити
    2. ну от щойно глянула на ютюбі. Якесь воно все м'якеньке. Я люблю щоб качало.

      Видалити
  3. Я купила альбом на iTunes для бігу, то там є файні і не дуже композиції. Як поділитись - я не знаю :(

    ВідповістиВидалити
  4. Якщо підкажеш - з радістю підкину кілька моїх улюблених :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ти просто скажи які тобі підходять. А ділитися будемо через iCloud

      Видалити
  5. В мене всі ремікси, найулюбленіша, вона ж power song - Cher "woman's world". Я не вмію через iCloud ділитись :( треба буде розібратись

    ВідповістиВидалити