понеділок, 1 червня 2015 р.

Дядько Юліус відкриває чарівний світ казок



Зараз швиденько відзвітуюсь, а потім в казку.

В суботу від стоматолога я зразу побігла (так-так до стоматолога я йшла в бігальному одязі) і пробігла аж 7км 400м. Рекорд! А сьогодні стартувало дружнє змагання з Улькою-бігулькою. Його я відкрила чотирма кілометрами і ще інтервалами. Разом вийшло 5,810. Ю-ху!

Але мова не про це. А про чарівний світ казок. Я коли бігаю зустрічаю казкових персонажів. Виявляється коли біжиш і голова звільняється від турбот і думок, починаєш помічати багато цікавого. От одного разу зустріла Джіні Візлі. Ну правда, дівчина була тааааак подібна, я аж пооглядалася. Ну а раптом.



А сьогодні, а сьогодні... Це було казково. Біжу я досить мальовничою частиною маршруту і за поворотом посеред дороги стоїть вона. Весняна чарівниця з казки Снігова королева. Ну ви памятаєте, вона Герду надовго затримала в своєму саду. Так от стоїть вона в костюмі персикового кольору з довгою спідницею. В капелюшку того самого кольору з дуже широкими крисами. І квіти. Багато квітів. В руках, в сумці, в літньої пані, з якою вона розмовляла... І те як вона стояла і розмовляла. Справжня гостя з казки.

Казкових снів вам цієї ночі.

Немає коментарів:

Дописати коментар