пʼятницю, 29 травня 2015 р.

Наша Галя балувана

Хочу вам розказати яка я балувана. Бо я користуюсь двома програмками (чи додатками, чи як їх там) для бігу. Як в тому анекдоті - що ж мені розірватись? Мова йде про Runkeeper і Nike+ Running. Технічних подробиць не буде, бо я на них не дуже розуміюсь. Зрештою в мережі є багато оглядів технічних і різних.



Так от в Nike+ Running мені більше подобається загальне оформлення і навігація, а ще голос жінки яка розказує скільки я вже пробігла (для мене це дуже важливо). А ще після завершення пробіжки там включаються чемпіони всякого роду і виду з бігу і кажуть, що я молодець. Мені приємно. О, і роздає програмка вимпелки за різні (часом притягнуті за вуха) досягнення. 

 

Основна перевага Runkeeper'а кращий план тренування до 10К. І менше пафосу. Для декого це значна перевага. Значний мінус в цій програмці — це мало можливостей для прокладання маршруту. Все треба зробити вручну. А оскільки я бігаю туди-назад це незручно.

В обох програмках можна шукати і додавати друзів. Влаштовувати змагання і всіляко підтримувати один одного.  *Наспівую*
...щоб друзів багато вірних
і пригод безліч неймовірних!

Розкажіть чи користуєтесь прибамбасами для бігу, і чим вони вам подобаються.

І друзів вам багато вірних! 

 
 

6 коментарів:

  1. О, Nike мені тим теж подобався, що вкінці спортсмени підбадьорували і хвалили. Але це, мабуть, єдине що мені там подобалось 😂

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а чим більше ранкіпер подобається. Напиши допис відповідь. Я запощу. Буде цікаво )))

      Видалити
  2. Не знаю чим більше подобається. Просто він якийсь більш мій :) ну і найк мені колись сильно глючив

    ВідповістиВидалити
  3. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. А це програми, які можна скачати на телефон, чи це окремі гаджети купляються?

    ВідповістиВидалити