пʼятницю, 15 травня 2015 р.

Біг пес через овес

Це тільки так говориться, що пес біг через овес, а насправді він біг по вулиці Миколайчука. За мною.

Побачила я його біля Нотаріуса. Він явно біг за мною і ніби нічого не хотів, але мені щось не дуже комфортно було і я його трохи відігнала.

Біжу собі до “пам'ятників і надгробків” нікого не чіпаю, забігла навіть на 500м далі. Повернула додому. Біжить бачу по іншій стороні дороги. Побачив мене і з виразом морди “а ось де ти!” радісно почав перебігати дорогу до мене. Я його знов трохи відігнала, але потім бачила, що він так за мною і біг.



Прийшла додому, розказала чоловіку. Він почав розпитувати про особливі прикмети пса. І виявилось, що це той самий пес який за ним вчора бігав.

Коротше кажучи це певно якась нова категорія собак. Як є їздові, а це бігові.

Бачите, всі бігають. А ви?

2 коментарі: