неділю, 24 травня 2015 р.

Гастролі, або "бігла через місточок..."

Їздили ми з дітьми на кілька днів у гості до мами, сестри і дідуся (якщо хто забув, то живуть вони у славному містіІвано-Франківську). Спакувала поооовну валізу одягу, ну і тепер обов'язковий бонус — кросівки і вдяганку для бігу.

І ось що я вам скажу: не дарма півмарафон виграли бігуни з Івано-Франківська. Бо я зустріла в три рази більше бігунів ніж у Львові на районі. Звичайно, район там сприятливіший — бігати коло озера і річки набагато приємніше, ніж до “нотаріуса” чи “пам'ятників і надгробків”. А ще було багато велосипедистів віком від 2 до 102.

Бігла я через оцей місточок


І бонусом я бачила чоловіка який бігав між дамбою і річкою (де я не бігала, бо трохи страшнувато) який ніби зійшов з відео не для дівчат.

Так чудово вплинула на мене зміна маршруту і клімату (в Франківську в ці дні була прекрасна погода), що я поставила швидкісний рекорд.

А ви бігаєте у подорожах?

п.с. На озері було багато рибалок і жаби перекумкували музику в навушниках, значить не таке воно брудне. Давно пора його відновити.

6 коментарів:

  1. Ти так смачно пишеш, що прям бери і біжи )))
    Треба спец.кросівки для бігу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Біжи )))
      Треба кросівки спеціальні, якщо по асфальту бігати.

      Видалити
  2. Які це спеціальні красівки для асфальту?
    О, я теж з Івано-Франківська. І я живу якраз біля дамби, там і треба бігати. Правда, там не сильне різноманіття. Кущів троянд я там не побачу (( А до озера мені далеченько...

    ВідповістиВидалити
  3. Які це спеціальні красівки для асфальту?
    О, я теж з Івано-Франківська. І я живу якраз біля дамби, там і треба бігати. Правда, там не сильне різноманіття. Кущів троянд я там не побачу (( А до озера мені далеченько...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. по дамбі теж цікаво )))
      про кросівки треба в магазині розпитувати. Просто для грунтовки вони трохи іншу підошву мають.

      Видалити