понеділок, 11 травня 2015 р.

Примочки, тітоньки і біг наввипередки

Я сьогодні цілий ранок розважалася бігальними примочками. Ні-ні, ви не подумайте, я чемно побігала, а вже потім розважалась.

Але все по черзі. Поставила я собі на телефон Nike+ Running, а там виявляється не просто рахує-малює-міряє, а ще й тітонька гарним голосом каже коли ви пробігли кілометр, за скільки, і яка середня швидкість. О! А в кінці ще одна тітонька казала, що вона якась дуже чемпіонка з 5К, але я теж крута! 

Є, правда, недолік — коли воно каже скільки я вже бігаю, то починаю переживати як там чоловік з дітьми так довго (так-так півгодини, і я мама-кура).

І до чого це я — якщо ще хтось користується такою штукою, в ній можна подружитися. І будемо бігати наввипередки.

Гарного дня!




4 коментарі:

  1. А runkeeper тобі не підійшов? Як на мене, він кращий. Nike+ я юзала колись, ще до вагітності :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це я до нього не підійшла, в смислі не дійшла. От вернуть телефон з ремонту, то поставлю.

      Видалити
  2. а хто казав бігати без компанії? ;)

    ВідповістиВидалити