середу, 27 травня 2015 р.

Подробиці погодні і рекордні

В мене сьогодні PR, той що особистий рекорд. Серйозний такий рекорд — найдовша пробіжка — 6км 530м. Все дуууже серйозно. Жартую.


Пробіжка була дощова, вітряна, холодна і брудна. Так-так, я в курсі, що зараз кінець травня. В якийсь момент в мене навіть пара з рота йшла.

Чоловік вранці поїхав у невідкладних справах. Поїхав він маршрутом моєї пробіжки, щоб подивитись, чи там можливо бігти. В мене золотий чоловік. А потім він приїхав додому, щоб я змогла побігати. Так, він настільки золотий. Мммм, про що це я... А, про біг. Частину дороги позмивало, а частину розрівняло болото, так що бігти було на диво нормально. В мене навіть ще один рекорд намалювався — швидкісний. Якийсь кілометр я пробігла за 5,45хв.

Я собою пишаюся. А ви? (Собою, не мною, хоча можете і мною попишатися.)

4 коментарі:

  1. а я закінчила нарешті Марічці (тобто дітям) бомбезний пенал для олівців, зробила ще трохи різнокльових листівок і наполовину зробила два чи то альбоми, чи то книги побажань, ще не знаю :)
    а тобтою капєц пишаюся, бо знаю вчорашню погоду, ото коли ти свій рекорд тойво )) молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. І я собою пишаюсь, просто так :))

    ВідповістиВидалити