понеділок, 18 травня 2015 р.

Закони Мерфі для бігунів

Сьогодні вітер дув мені в лице цілу пробіжку (хоча я бігаю туди й назад), сильно вповільнюючи швидкість. Трохи поплювавшись і згадавши закон Мерфі для бігунів про вредний зустрічний вітер, я вирішила викласти всі закони (звідси). Якщо ви на роботі, то старайтесь не викрикувати вголос “оце точно!”, начальник може не зрозуміти. Я вдома, тому трохи повикрикаю.

Закони Мерфі для бігунів

1 Коли дорога якою ви біжите сильно звужується з обох сторін над'їжджають дві машини. (Кожен раз!)

2 Коли ви біжите у вітряний день на гірку, то вітер обов'язково буде зустрічний коли ви біжите вверх, і буде дути в спину, коли ви біжите вниз.

3 Якщо ви бігаєте туди-назад, то вітер завжди поміняє напрям так що цілу пробіжку буде дути вам в лице. (Еге ж.)

4 Ви обов'язково випадково вступите в калюжу, коли будете бігти перший раз в нових кросівках. (Не знаю, я не переймаюсь. Не з львівською погодою.)



5 Коли ви біжите туди-назад у місцевості із змінним рельєфом, здається, що весь час біжиш вгору.

6 Дощ почнеться через п'ять хвилин після того як ви вибігли, і закінчиться за п'ять хвилин до закінчення пробіжки.

7 Несподіване і сильне бажання сходити в туалет з'явиться в точці найвіддаленішій від того самого туалету.

8 Світло в блимаючому вуличному ліхтарі погасне якраз в той момент коли ви під ним пробігаєте.

9 За тиждень перед змаганнями ви прокинетесь з закладеним носом.

10 В поганий день, коли вам треба під час пробіжки просто трохи пройти, ви обов'язково зустрінете когось знайомого (який точно скаже щось типу “так оце ти так бігаєш?”).

11 Ваша найкраща фотографія з 5К буде зіпсована якимось чоловіком з надлишковою вагою, який просто прогулювався по маршруту забігу.


Ну як? Щось звучить знайомо?


4 коментарі:

  1. про вітер, дощ, туалет і ліхтар :)
    хоч я і не бігаю, та))))

    ВідповістиВидалити
  2. я би сказала, що дощ закінчиться, як тільки ти прибіжиш до хати, мокрий як хлющ... у мене всі закони Мерфі спрацьовували (крім останнього, бо я не марафонилась) і про знайомого під час передиху було.... аааа, плачу :)

    ВідповістиВидалити
  3. О, ця зустріч з другом під час ходьби мене теж розсмішила )))

    ВідповістиВидалити