середу, 15 липня 2015 р.

Тік-так. Час для бігу.

Де взяти час на біг? (В анамнезі двоє дітей (одне ще й грудна), двоє котів, кури, хата не білена, корова недоєна, ну ви зрозуміли.) Ніде не взяти.
Час треба зробити.

Тут ліричний відступ на те, що біг займає небагато часу, якщо порівнювати з іншими тренуваннями, які потребують залу-тренера. Не треба нікуди добиратись, туди-сюди переодягатись. Вийшли за двері і вже спортзал! Кінець ліричного відступу.

Отже як цей час зробити:

Перше: треба вдало вийти заміж. Тут варіантів кілька, або чоловік бавить дітей, або наймає няньку щоб бавила дітей, або ще щось придумує. Він же мужчина.

Перше (другий раз, я знаю): визначіться з пріоритетами. Бо щось мені підказує, що 30хв на ФБ, ІГ, Пінтерест у вас знаходиться. Значить і на біг знайдеться. Якщо ви захочете, звісно. 




Друге (яке третє): Використовуйте будь-який вільний час. Я чесно все знаю про те що у вільні 15хв хочеться лягти на диван, залізти у ванну, намалювати/стерти нігті (потрібне підкреслити). Маєте право. Ну але час для бігу у вас таки є, просто ви в цей час робили щось інше.

І оскільки зараз пора відпусток, то два слова про гастрольний біг. Звичайно, на курорті можна зробити перерву від бігу, але якщо ви і так не дуже часто бігаєте, або тільки починаєте, то краще візьміть кросівки, і скористайтесь можливістю змінити антураж.

І ще я начиталась американських бігаючих багатодітних домогосподарок, які встають о п'ятій ранку щоб побігати. Оце бажання і мотивація! Ні-ні я не кажу вставати в п'ятій ранку. Хоча. В п'ятій ранку так тихо. 

Чшшшш.

3 коментарі:

  1. Дуже актуальний пост для мене. Я уже два тижні як working mom, то під час пошуків-співбесід зовсім не мала часу побігати. Зараз уже ніби все внормувалось, за цей тиждень - дві пробіжки 💪🏼 І хоч я і не багатодітна американська домогосподарка, а про біг в 5 ранку задумуюся 😂😂😂

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я сьогодні в 5 встала, годинку по хаті пошибалась, а потім знову лягла ))))

      Видалити
  2. все так і є. Є бажання бігти=є час
    і є з кого брати приклад - тобто, з тебе
    я ще не багатодітна, троє всього. тому і не о 5 ранку, а о 06:30 мій бігальний час.
    пиши, Лола, пиши!

    ВідповістиВидалити