середу, 22 липня 2015 р.

Вперед і вгору


Отут в нашому районі одні гори і пригорки. Як треба намотати трохи більше кілометрів, то або на стадіон манюній, або щось треба придумати і вибігти на гору (-и це залежить від кількості кілометрів).


Насправді техніка проста, все те саме що і завжди — не вішати і не закидати голову, опустити плечі, розправити грудну клітку. І коротші кроки, чуєте коротші! Здається якщо робити довші то вийде швидше. Вийде, якщо гірка має довжину п'ять метрів. Та й фокус не в тому щоб вибігти на гірку. А в тому щоб після того як на неї вибігли, ви могли бігти далі, а не впали пляцком.

Так що вперед і вгору! (І мультик подивіться — дуже класний.)

Думки вголос. Чого я сьогодні не побігла в 5-30 коли був дощ? Після дощу парило неймовірно. ледве добігла.


2 коментарі:

  1. от про вгору малими кроками, то мене ще Василь вчив, коли ми (я) тільки починали в гори ходити.
    а мультик та, прикольний :) я з нього люблю цитувати "я втомився.... в мене колінко бо-бо...я хочу по-великому..." коли Катруся ниє, що змучена ))

    ВідповістиВидалити