вівторок, 17 лютого 2015 р.

5К, 10К, півмарафон та інші дивні слова

Ура! Я зареєструвалась (ну гаразд, не я, чоловік мене зареєстрував, але я собі не рахую) на V кроскантрійнийнапівмарафон Gorgqny.Львів

Хто не знає, що таке півмарафон я зараз розкажу. А хто знає не падайте в обморок — я зареєструвалась на забіг на 4 км в рамках напівмарафону.

Якось навіть не можу чітко сформулювати навіщо мені це. Але дуже треба.

А знаєте який в мене номер? А-ну з трьох раз? Перший, ага. Ну хто перший встав (читайте оплатив участь), того і тапки.




А тепер матчастина для юного бігуна
5К, 10К, півмарафон, марафон і ультрамарафон (повірте людям з слабкою психікою краще не знати скільки це) — це класичні дистанції.
5К — це 5 кілометрів (неочікувано, еге ж?)
10К — відповідно 10 кілометрів
півмарафон — 21,0975 км, або 13,1 миль
марафон — 42,195 км

Про ультрамарафон писати? Ну кріпіться, найбільш розповсюджені дистанціїї ультрамарафону — 50 км і 100 км. Як вони це роблять я не знаю. Молодці, чи як?

Оце б мені хто сказав зовсім недавно, що я буду брати участь в таких затіях... 

4 коментарі:

  1. для мене і 4км в рамках півмарафону - це якась нереально велика цифра)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. розслабся, перший раз після пологів. Я просто дійшла до стадіону, пробігла (ледве) одне коло. І пішла додому. І вважала що я молодець. І зараз так думаю.

      Видалити
    2. як діти підростуть і я після їх вирощування буду годна, то подумаю.

      Видалити