понеділок, 2 лютого 2015 р.

PR

Чи знаєте ви, що таке PR? Ні, це не той PR, це зовсім інший — це бігунський P(ersonal) R(ecord) – особистий рекорд по-нашому.
Він у мене сьогодні стався. Я молодець, ура! Найсмішніше те, що пішло мені досить легко, а раніше мені туди і на велосипеді було їхати тааак далеко.
Чоловік з мене сміється, каже напиши, що я тобі сказав бігти до знаку “Пам'ятники і надгробки” і назад.
Як вмовлю чоловіка написати гостьовий допис, то може почитаємо веселу історію, про біг у вечірній час попри цвинтар.

А ще я хотіла поговорити про прогрес. Колись швидко йти мені було легше і швидше, ніж повільно бігти. А тепер коли для розминки я спочатку швидко йду, то в якийсь момент серце так розганяється, що йти стає некомфортно і я починаю бігти. Це приємне відчуття, здорове.

Всім бажаю здоров'я!

3 коментарі:

  1. ого, вітаю! думаю, це справді значна відстань. А головне - значне відчуття
    біг - це таки спорт. а отже, є і спортивний інтерес, і особисті досягнення і всі інші атрибути.
    справді, ти вірно підмітила, серце часом саме вже проситься бігти підчас розминки.
    ех, а я тут смію хвалитись якимись 3 км :)) хоча, для нас, їжаків, це иеж відстань. всьо, біжу тихо

    ВідповістиВидалити
  2. Коли серце розганяється так , що примушує бігти ноги-це, напевно, дуже круте відчуття, хотілося б таке відчути. В мене щось схоже, коли я починаю , якись бізнес-проект . Марія твої дописи дуже цікаві, дякую, що ділишся своїм життям:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. бізнес(умовно)-проекти я теж люблю. Чесно. Така здорова нетерплячка. Але для мене вони дуже енерговитратні. А біг навпаки наповнює.

      Видалити