суботу, 28 лютого 2015 р.

Субота, астрал і шиття

Другий раз в мене виходить біг в суботу. І я ніяк не вирішу чи мені подобається бігати у вихідний.
Люди незнайомі, машин нема (великий плюс) і все якось сонно, і я дуже швидко відлетіла в астрал. Добре там в астралі.

Чи то під впливом астралу чи чого нарешті купила тканину і пошила пояс для айподу, бо він з кишені вже три разу падав писком до ґрунту асфальту (і нічого йому не є). Інструкція з Sewing Rabbit.

Фотографувала його, але він встидався і виходив не того кольору. Так що вірте на слово — в мене він чи то кольору фуксії чи то малини — рожееееевий. В понеділок буду випробовувати.

На цьому мої швейні подвиги не закінчились. Я ще пошила спідницю-хвилинку. Вона нічого не має до бігу, але файна страшне. 

Гарний в мене день.

І вам гарного дня! 

Немає коментарів:

Дописати коментар