середу, 4 березня 2015 р.

Підсніжники і Light'Em Up


Засвітило сонечко, защебетали пташки і з'явились підсніжники.
Підсніжники — це спортсмени, які з'являються навесні на стадіонах і в спортзалах. От вони вже потроху показуються. Я як їх бачу в мене зразу з'являється посмішка.

А ще сьогодні я знову забула зарядити iPod. Бігала без музики. Ну майже. Крутила музику в себе в голові. Так-так і таке я теж вмію.

На цьому музичні пригоди не закінчились. Я знайшла дві пісні для бігу.
Light 'Em Up (Fall Out Boy)


і Warrior (Beth Crowley)
 
Друга трохи заповільна, але слова класні, треба брати!


2 коментарі:

  1. У нас ще зима в розпалі з морозом і снігом, але підсніжники і тут з'являються :) Так класно, коли назустріч біжить ще хтось 😜

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В нас і зими такої зимової майже не було. Зустрічні бігуни теж різні бувають, дехто признається (ну хоч якось), дехто робить вигляд, що інших нема. Але я думаю, що це не від вредності, а від того що в нас взагалі не прийнято так соціалізуватись. Ну але краще бути тим хто посміхнувся, ніж тим хто не посміхнувся у відповідь.

      Видалити