суботу, 14 березня 2015 р.

Гори і... гори

Чи знаєте ви гірку по вулиці Орлика? Цю довгу-предовгу гірку? 


І я тепер знаю. Ну не те щоб я її не знала раніше, але вчора ми познайомилися ближче. Я вже писала яка вона довга? Нє, ну як вниз біжиш, то ще нічого, а вгооооору... Але бризкав дощ в лице - освіжав, і все було не так страшно.

А підсніжники всі поховалися. Від дощу (?).

А ще я набила собі нову підбірку пісень. Згадала про КораЛЛі (приємно почути знайомі голоси), ну і на словах “сині гори близько” (Феномен) в мене зразу картина як над озером в Франківську в травні зранку видно гори. Ммммм.




2 коментарі:

  1. я знаю ту гірку :)
    треба і собі Кораллі послухати, ніколи не чула.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. http://koralli.if.ua/index.php?link=ye! - на сайті можна слухати і завантажити. Файні хлопці, знаю особисто )))

      Видалити