пʼятницю, 6 березня 2015 р.

Силові тренування і бурхлива уява

 - це страшна сила!

З початком весни я поміняла програму силового тренування і сьогодні в мене крепатура. Не скажу що бігати було важче. Важче було встати з ліжка і вибігти з хати. Ну але ж я молодець, вибігла.

* найважча частина [тренування] — вийти за двері дому
 

На стадіоні робив вправи підсніжник, я подумки сказала йому “фізкультпривіт” і побігла звичним маршрутом. На маршруті було сьогодні дуже людно, і мені це не подобається, але де ж їх дінеш.

А, і я збільшила собі дистанцію. Як я себе вмовляю пробігти ті додаткові 250 м — це окрема історія. Правда коротка і кумедна. Я прикидаюсь що мене там нема і це не мої ноги відмовляються бігти. І так чисто силою думки їх пробігаю.

І наостанок цукерочка, правда англійською мовою. Дуууже прикольна стаття про біг для початківців. Особливо мені сподобалося 25: "не роздушіть метелика". Обіцяю перекласти, тільки не обіцяю коли (я така загадкова).

 


Немає коментарів:

Дописати коментар