пʼятницю, 20 березня 2015 р.

Хіхоньки

Травичка зеленіє,
Сонечко блищить,
А в нашому королівському саду розквітають... ні не підсніжники (вони вже розквітли), а фіалочки.
На стадіоні дві фіалки більше ходили і говорили ніж бігли, але це таке — може якраз направляться.
Моя пробіжка була трохи коротка і не дуже біжка (сама таке слово придумала), бо мені треба було забігти в аптеку. В аптеці мене здивувала дівчина спитала чи я маю копійки, я кажу, що не маю, а вона каже “ну так з копійками ви не бігаєте”. Звідки вона знає, що я бігаю? З вікна аптеки видно аж 1,5м дороги, і то погано. Я стаю знаменита чи що? *сміюся сама до себе*


* мама біжить 5К — 3 милі спокою і тиші



4 коментарі:

  1. Заздрю... У нас знову сніг 😪 А про маму яка біжить - в точку, мені терміново треба таку футболку 👍👍👍

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну ви північніше живете. В нас, правда, позавчора теж сніг пролітав і був страшний вітер і дубак.

      Видалити
  2. переглядаю в блоглавіні стрічку. не дивлюся заголовок, дивлюся фотки. от на цій зависаю, читаю, і думаю - тре таку Марійці скинути, то ж про біг !!!!

    ВідповістиВидалити