середу, 4 лютого 2015 р.

Музика, музика, музика...

Я вже писала, що бігаю з піснею під музику. З музикою все не так просто. Я ще не пдібрала стопроцентно “мій” список пісень. Поки що він виглядає так




Ну і наша Галя таки балувана, мені мало щоб просто був і біт і веселенька музичка. Мені треба щоб як я чую пісню зразу усмішка з'являлась, і крила. Крила в мене дуже музичнозалежні.

Так от якщо в кого є гарні ідеї, а ще краще, диски, то не встидайтесь, пропонуйте. Можемо помінятись.

*наспівуючи* 
музика, музика, музика - юний шалений ручай.
музика, музика, музика - радість моя і печаль.





4 коментарі:

  1. мені ще Pink і Guano Apes "дають крила", а взагалі теж планую скласти кілька бігальних списків

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, про Пінк я й забула. Вона весела. Дякую!

      Я ще на вихідних прикупила Waka Waka Шакіри.

      Видалити
  2. Американські бігуни дуже поважають Емінема

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оооо, я його взагалі дуже поважаю, треба собі щось наслухати. Дякую за підказку!

      Видалити