середа, 1 квітня 2015 р.

Сонце світить, сніг іде - 1 квітня, що й казати

Випроводжає мене чоловік рано з дому і каже щоб я швидше бігла, поки нема дощу. Нєєєє, дощу не було, був сніг, і вітер зустрічний — весна! 

А я модна дівчина вже поміняла футболку Climaheat на Climacool Supernova

 

(в мене ще така болотно-зеленого кольору є. Хвалюся), і не те щоб я змерзла, але гаряче не було, і це я ще зверху безрукавку одягала. А моя сусідка бігала в футболці ааааааа!

Ну все, пожалілась на погоду, похвалилася одягом, йду щось корисне зроблю.
Цьомки-бомки!

2 коментарі:

  1. Олена.
    Привіт Міця ти крута!!!!! Я тобою захоплююсь і блог твій дуже цікавий ну ДУже!!!!!
    Я поки не бігаю:) але блог читаю регулярно і всім даю з нього поради :)
    Буду ділитися своїми цікавими спостереженнями:) Бачила, як мужчина біг по-парку швидко біг, а перд собою віз люльку з малюком!!!!! Я дивилась на нього, як на чудо, але інші не дивувались, можливо тому, що це за кордоном було:) там культура бігання зовсім інакша:)
    Завдяки таким як ви бігунам, надіюся і в нас -це буде модним, такий ваш вклад в наш шлях до Європи, дякуююююю!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      да-да в тих закордоннях є спеціальні візки для дітей, щоб батьки з ним бігали. А в нас такі дороги, що жоден візок не поможе.
      скоро буде забіг - будемо вкладатися в популяризацію.

      Видалити