середу, 15 квітня 2015 р.

Біг для початківців - 72 поради (5)

Продовження
Девід Дек



Мотивація
34: Починається в голові
Найкращі атлети різних видів спорту мають маленький секрет, який допомагає їм не зупинятись. Підказка: він у їх голові. Техніки візуалізації залишаються основою розумової підготовки протягом десятиліть, так що вам теж варто ним скористатись. Заведіть собі звичку візуалізувати правильну техніку та інші елементи успішного бігу. (Картинки з Пінтересту і ролики з Youtube теж дуже мотивуючі.)

35: Ставте цілі
Цілі забезпечують ясність і напрямок. Крім цього вони прекрасно мотивують. Тому ставте їх правильно і регулярно поновлюйте. Правильно ставити цілі з огляду на покращення форми, а не тільки втрати ваги. Ще краще підпишіться на якийсь забіг і працюйте над досягненням найкращої форми для нього. (День мого забігу наближааааається.)

36: Записуйте і переписуйте
Обов'язково записуйте ваші цілі на папері, тільки не викарбовуйте їх на камені. Цілі можуть мінятися відповідно до реакції вашого організму на тренування і ваших бажань. Тому переписуйте і підвищуйте планку коли необхідно. (Часом треба і понижати, якщо в початковому пориві ви поставили її занадто високо.) До того ж лише сам факт занотовування цілі може сприяти її досягненню.

37: Будьте реалістами
Цілі є ключем до успіху, але якщо вони нереалістичні, ви тільки готуєте ґрунт для розчарування і провалу, і весь ентузіазм може перетворитися на роздратування. Тому треба перевіряти свої цілі реальністю. Ставте розумні задачі і виконуйте їх. Пам'ятайте, ви не будете знати які цілі реалістичні, а які ні поки не спробуєте.

38: Забудьте відмовки
Запитайте будь-кого чому вони не бігають — чи просто не тренуються — і вони точно назвуть вам цілий перелік підстав. В мене нема часу, ми занадто старі, я не знаю чому і всяке таке. Але якщо ви хочете продовжувати тренуватись ви не повинні слухати цей ніби й логічний голос, який говорить всі ці нісенітниці

 

39: Знайдіть свої власні причини
Чому ви бігаєте? Назвіть хоча б п'ять причин і тримайте їх коло серця. (Чому я бігаю? Це класно, це класно, це класно, я вже казала, що це класно? І, ура, я бігаю, хто б міг подумати!)

40: Кучкуйтеся
Я завдячую сталістю тренувань цілому списку партнерів по бігу. Що й казати, мій двоюрідний брат (чи сестра) буквально витягав(ла) мене на пробіжку. Робіть так і ви. Замість бігати самому спробуйте узгодити розклад з другом, чи навіть з групою. Послідовність і мотивація не забаряться. (Я вже писала тут, що біг з кимось — це бабка надвоє ворожила. Ну і для початку треба узгодити графік з дітьми щоб вони просинались в один час.)

41: Або вступіть в клуб
Здорова конкуренція однолітків може творити дива з мотивацією і стабільністю тренувань. Ця інстинктивна сила настільки могутня, що ви просто не можете їй опиратися (ех, Девід, ти мене зовсім не знаєш), але для цього треба зробити перший крок і приєднатись до клубу. Існує багато клубів, просто виберіть той, який вам більше подобається і підходить за цілями і розкладом. (Кхм, у Львові я знаю аж два клуби — Адідас і СКА, тренування по вихідних.) Гарно пошукайте, і ви знайдете.

42: Бігайте із задоволенням
Я люблю бігати, бо я можу зробити з цього розвагу. Так, звичайно це все стає серйозним коли я готуюсь до змагань, чи намагаюсь побити особистий рекорд (не наю, чим менше я серйозна, тим краще бігаю), але якби біг не був задоволенням, я б його покинув. Задоволення — це шлях, хороша форма — це тільки результат.

Далі буде ... 

2 коментарі:

  1. я бачу, ті поради вони не тільки про біг, взяти хоча б про цілі - що записувати, як ставити, міняти ітп)

    ВідповістиВидалити