понеділок, 19 січня 2015 р.

Люди

Коли я бігаю, то бачу багато людей. Вони йдуть на роботу, діти в школу, хануріки кучкуються біля магазину, двірники вже поприбирали (чи ні) і стоять триндять. Бігунів мало, а тих хто бігає не на стадіоні аж одна я. Тому не тільки я дивлюсь на людей, але й вони на мене. Цікаво, що вони думають? Поважають, мабуть. Нє, ну чого, от машини мене пропускають чи починають показувати поворот на бічні вулички (зазвичай вони це не роблять), щоб я знала що шлях вільний. Ну або я собі це придумала, але все одно приємно.

 

3 коментарі:

  1. Ви не тільки покращуєте своє самопочуття, але й сприяєте дотриманню водіями ПДР. Отже, ДАІвці завдяки Вам теж можуть потриндіти.

    ВідповістиВидалити
  2. Я бігунами пишаюсь і шкода іх : холод, собаки і тд . Для мене на вулиці важко .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на вулиці цікаво. Собаки в нас на районі не буйні, а холод... ну я тішу себе думкою який приємний буде контраст, коли настане весна.

      Видалити