понеділок, 12 січня 2015 р.

Годуюча мама бігає

Коли я сказала сестрі, що я бігаю, перша реакція була “Бігаєш? Годуюча мама?”.
Моя бігальна історія взагалі почалась коли Варварі було 5 чи 6 місяців, відповідно повне ГВ, повним ходом. Зараз Михайлику 4 місяці, а відновила пробіжки я в його 2 з половиною - 3 місяці.

Основні застороги які називають коли мова заходить про сумісність бігу (і будь-якого фізичного навантаження) — це побоювання “застудити груди”, і те що від навантаження виробиться молочна кислота, яка потрапить у молоко і дитина відмовиться від грудей.
Про “застудження” в яке я, в принципі не дуже вірю, можна сказати хіба таке. Не одягайте на пробіжку одяг з декольте.
Про молочну кислоту. Давайте чесно, якщо ви до цього ніколи не бігали, то захекаєтесь і підете додому набагато швидше, ніж у вас виробиться хоч скільки-небудь кислоти. А якщо бігали, то після вагітності бігати стає легше! (Ага, не очікували?) Під час вагітності збільшується об'єм легенів. Тобто так чи так, якщо бігти в рамках здорового глузду, а не зразу марафон, то молочна кислота вам не грозить.

Про що дійсно варто потурбуватись. Про бюстгальтер для бігу. Його взагалі варто мати, але коли ви годуєте, то хороша підтримка просто необхідна.
Ще вкладки в бюстгальтер. Навіть якщо молоко у вас не підтікає, то при навантаженні може бути всяке, ну і бюстгальтер не буде подразнювати чутливі годуючі соски.

Смачного молочка дитині і гарної пробіжки мамі!

6 коментарів:

  1. Вітаю в білого сфері , бажаю натхнення , бути цікавою та популярності . Напиши про хорошу білизну доя великого бюсту . Щоб добре тримала .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за вітання!
      В мене зараз такий http://ua.nextdirect.com/en/x555286s3#685501 , але я його довела до розуму з допомогою доставної застібки на спині. Бо чашки були добрі, а об'єм замалий. Застібки я зайшла чомусь в магазині де продається швейна фурнітура. В магазинах білизни їх не було.
      А взагалі вибір правильної білизни велика і часом складна тема для тих кого природа щедро нагородила ))) Може якось зберусь написати.
      Ще в адідасі є бюстгальтери хороші спортивні, ну але все треба міряти і часом доводити.

      Видалити
  2. А можна про спорт в цілому ? Людина починає ... З чого ? Харчування під час спорту . Особливо якщо це спорт для худнення ?

    ВідповістиВидалити
  3. ну ось, є у світі блог ,який я буду читати не "вибірково, що цікавить", а від початку - і довго-довго, скільки писатимеш. Вітаю з класним, стильним, корисним, оригінальним починанням.

    ВідповістиВидалити