неділю, 11 січня 2015 р.

Падав сніг на поріг

Сніг падав і нормальні люди гострили лижі, а інші (не будемо тикати пальцями) шнурували кросвіки...
Цієї зими я вперше почала бігати власне взимку і зрозуміла, що в є певні нюанси.
Очевидні речі:
Вдягати термобілизну, шапку, рукавиці, одягатись багатошарово і розігріватись вдома. Не одягати бавовняний одяг. Я одягаю термофутболку з довгим рукавом, флісову куртку, легінси, спортивні штани, звичайно, шапку і рукавиці. Коли вітряно одягаю зверху ще жилет.



Не зовсім очевидні:
Бігати при температурі менше -10 це питання не тільки теплого одягу (бо зігріваюсь я швидко), при такій температурі дуже тяжко дихати - повітря не встигає зігріватись і мороз так натурально обпікає слизову носа.
Ще одне - вітер. При вітрі, в принципі, бігати не дуже зручно, а при холодному вітрі ще важче. Вітер також дуже ускладнює правильне дихання, але можна його обдурити - при найсильніших поривах бігти вперед спиною. Заразом і різноманіття з'являється. Ну або ще варіант - визначити напрям вітру і першу половину пробіжки бігти так щоб вітер дув в спину, а повертатись біжучи проти вітру. Якщо бігти навпаки, то по дорозі туди ви загрієтесь, а потім як холодний вітер обдує спину - привіт застуда!
І сонце - я бігаю вранці, година 8 -9. Взимку сонце в цей час низько і світить прямо в очі, додайте сніг який відбиває промені і вийде не дуже приємна картина для очей, насправді засліплююча. До чого це я. Одягайте сонячні окуляри.
А ще дуже доречні мої рукавиці куплені за буквально 17 грн з спеціальними штуками на кінчиках пальців, які дозволяють міняти пісні на айподі (всім власникам будь-чого з тач-скріном на замітку).
Гарної пробіжки!

Немає коментарів:

Дописати коментар